Mouse İle Üzerine Geliniz

Mouse İle Üzerine Geliniz -----))--@

15 Şubat 2011 Salı

Seni Anlatmak (Aleyhissalatu Vesselam)


Seni anlatmak ne mümkün Ey Nebi

Senden konuşmak için dili susturmak gerek

Kalbi söyletmek gerek Hz. Enes gibi

Sen yetim bırakınca aşıklarını

Herkes anılar anlatırdı Sana dair

Ama Enes bir köşede oturmuş

Boynu kucağında öylece beklerdi

Yine bir gün senden konuşulurken arkadaşları ona

Ey Enes neden sen anlatmıyorsun

Senin bir hatıran yok mudur Rasulullah'la

Yoksa hatırlamaz mısın

Usulca başını kaldırdı Hz Enes

Kan çanağı olmuştu gözleri

Hıçkıra hıçkıra ağlıyormuş meğer herkesten uzak

Kan rengi yaşlarını sildi önce
Vallahi dedi vallahi benim Rasulullah sız bir anım geçmez

Siz O nu öldü artık yok mu sanıyorsunuz

Vallahi onun ruhu her an benimle

O nun Gül kokusu hala tenimde

Seni anlatmak ne mümkün Ey Nebi

Kalbi konuşturmalı Hz Enes gibi

Sana aşık olmak ne mümkün Ey Nebi

Seni sevmek için Ka’b gibi yürek ister

Sensiz hayatı istemeyen bir yürek

Vefat ettiğini duyunca Hz Ka’b

ALLAH'ım dedi duydum ki Peygamber ölmüş

Onsuz bir hayatı istemiyorum

Rasulullah olmadan yaşamışım ne çıkar

Ne olur Yarabbi benim de canımı al

Ve o da Seninle aynı gün ruhunu teslim etti

Seni sevmek ne mümkün Ey Nebi

Sana bağlanmak için bir ömür vermek gerek

Hz Ebubekir gibi

Seni görmeden sevmek rahip Yemliha gibi

Çok uzaklardaydı Yemliha

Hak Rasulü olduğunu duyunca

Hasret dolu,sevgi dolu bir mektup yazdı Sana
 
Ey ALLAH ın hak Rasulü Muhammed

Ben Seni göremedim ama

Buradan tasdik ediyorum ki sen Rasulullahsın

Olur da Sana yetişemezsem ne olur Efendim ne olur

Ey Muhammedim mahşerde hatırla beni

Seni sevmek ne mümkün ey nebi

Sana tutulmak için ölmek gerek Ka’b gibi

Sana kavuşmak ne mümkün Ey Nebi

Vuslata ermek için çölleri aşmak gerek

Yollarında can veren Veysel Karani gibi

Sana kavuşma arzusuyla yanıp tutuşan
Veysel Karani

Seni görmek için izin alınca annesinden

Evladım dedi annesi

Eğer Muhammed (sav)evde yok ise geri dön

Bir sadakat bahçesiydi Veysel Karani

Gelip evde bulamayınca seni

Geri döndü annesinin yanına

Sen mescidindeydin o zaman

Annesini kırmamak için Üveys mescidine gelmedi

Ama sadakat nuru yansımıştı hane_i saadetine

Eve geldiğinde anlamıştın onun geldiğini

Mübarek hırkanı çıkarıp hediye göndermiştin ona

Ve özlem dolu bir dua talebinde bulunmuştun

Veysel'e söyleyin ümmetime dua etsin

Sana kavuşmak ne mümkün Ey Nebi

Sana ermek için canı yok saymak gerek

Görmeden de olsa uğrunda ölmek gerek

Veysel Karani gibi

Bizler Senden çok uzakta yaşarız

Ama bilirizki ALLAH ın kudretiyle bize uzak değilsin

Ve şunu da biliriz ki ümmetinden gafil değilsin

Ya RasulAllah biz seni ANLAYAMADIK

Senden konuşamadık Hz Enes gibi

Sana aşık olamadık Ebubekir gibi,Yemliha gibi

Sana kavuşamadık Veysel Karani gibi

Ama ALLAH a andolsun ki

Bunlar gibi ölmeye uğrunda can vermeye HAZIRIZ
Fethullah Akti-Taif'te Taş Yağmuru(2008)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder