Mouse İle Üzerine Geliniz

Mouse İle Üzerine Geliniz -----))--@

20 Şubat 2011 Pazar

HAYKIRSAM ..

Ağlasam hıçkırıklarımı duyarmısın?

Acırmısın şu zavallı halime,

Onca günahıma rağmen kabul edermisin beni,

Ümmetim dermisin Ya RasulAllah,

Herkesin nefsi nefsi dediği o günde

Kimsenin kimseye faydası olmayan o günde,

Anaların çocuklarından kaçtığı,cehennemin kıvılcımlar saçtığı o dehşetli mahşer gününde,

Benide hatırlarmısın?

Katarmısın benide kurtuluş kervanına,

Beni de alır mısın yanına Ya RasulAllah,

Sana layık ümmet değilim bu bir gerçek,

Ama sende olmasan kim şefaat edecek.

Ne olur Ne olur.!

Bir sabah Sen uyandır beni uykumdan,

Senin tatlı sesin okşasın kulaklarımı,

hayalin kucaklasın sabahlarımı,

İSTEMEM güneş doğmasın gecelerime

Senin eşsiz cemalin süslesin rüyalarımı

ve MEDİNENDEN BİR HABER SAL şu aciz ümmetine

Koşa koşa  geleyim SANA YA RASULALLAH,

koşa koşa geleyim

Yetişemesem bile yollarında ölürüm.

Haykırsam feryadımı duyarmısın?

Bakarmısın katran karası yüzüme

Ben dara düşmüş kimsesiz bir GARİBİM,
SEN lutfedip gülermisin yüzüme?

Dünya hayatı ZEHİR OLDU adeta,

Lakin dar-ı ukbada SEN bırakma beni,

KORKUYORUM YA RASULALLAH,

SIRATTAN geçerken düşeceğimden korkuyorum,

ALLAH'IN AZABINDAN korkuyorum,

Yüzüme bakmayacağından,beni hatırlamayacağından korkuyorum,

NE OLUR uzat ellerini TUT ELLERİMİ

Elimden tutacak kimsem kalmadı bu dünyada,

HEP KIŞLARI YAŞARIM bahar SENİN yanında,

Hazana erdi ömrüm, ne olur benide al Yanına.

Razıyım,kurban edip yatırsanda yerlere

Peşinden sürüklenmeyede razıyım,uğrunda ölmeyede..

UĞRUNDA ÖLMEYEDE...!!!

Fethullah Akti -- Taif'te Taş Yağmuru(2008)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder