Mouse İle Üzerine Geliniz

Mouse İle Üzerine Geliniz -----))--@

19 Şubat 2011 Cumartesi

7 Dilek 7 Cevap

Efendimiz(a.s.m)'in huzurunda iki büklüm bekleyen sahabi,bir dizi sual sormayı istemektedir.Merhamet ve şefkat menbaı ise,ona cesaret veriyor,neyi istersen sor,buyuryor.O da günlerdir zihninde beklettiği suallerini sırayla sormaya başlıyor.
 Ya Rasulullah,ben insanların en alimi olmak istiyorum.
Allah'tan en çok korkan,insanların en alimi olur.
İnsanların en zengini olmak istiyorum
Kanaatkar olursan,insanların en zengini olursun.

İnsanların en hayırlısı olmak istiyorum.
İnsanların en hayırlısı,insanlara menfaatli olandır.

İnsanların en adaletlisi olmak istiyorum.
Öyle ise kendin için istediğini başkası içinde iste.

Allah'a en yakın kul olmak istiyorum.
Allah'ı çok zikret!

İyi hal ve ikram sahibi bir insan olmak istiyorum.
Öyle ise Allah'a ibadet ederken o'nu görür gibi ibadet et.
İmanımın mükemmel olmasını istiyorum.
Ahlakını güzelleştir ki imanın kemale ersin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder